Verplaatsingen met de fiets ipv de auto
Van "Samen naar een klimaatneutraal Berlaar (oktober 2021)"
Ga naar het project
Ik probeer 90% van de tijd de fiets te gebruiken voor het woon-werkverkeer ipv de auto. +/- 18km.
suggestie aan de gemeente: verbeter de kwaliteit van de fietspaden en banen zodat het aangenamer wordt om te fietsen. Nu wordt je op verschillende plaatsen grondig geschud😕. Oa. Het fietspad van de Molenlei en de Liersesteenweg is dringend toe aan vervanging/
Reacties
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
Klimaatactie
Tags
Mobiliteit
Locatie
Unable to display map. WebGL2 support is required.
Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
https://esriurl.com/webgl-faq