Ga naar de hoofdinhoud

Verkeersproblemen proberen op te lossen.

Van "Blik op Berlaar"

Ga naar het project

Uit de Kesselsesteenweg komen in het Dorp of uit de Itegembaan komen in het Dorp is zeer moeilijk. Kan heel lang duren

Een grondig plan van doorstroom is nodig. Hetzij met verkeerslichten hetzij met ronde punten.

De 30 km per uur moet veel beter gehandhaafd worden. Nu lijkt het enkel een pro forma regel.

Zitbanken her en der om het wandelen voor minder goede wandelaars te vergemakkelijken. Dit over het hele Dorp,met plannetje waar je overal kan rusten,fris water kan vinden en een openbaar toilet. Zo vergroot je mobiliteit .

Officiële updates

Laatste update: 25 december 2025

Reacties(1)

Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Jef Vleugels
Geplaatst door:Jef Vleugels
10 maanden geleden
maak het dorp een groot rond punt voor een vlotte doorstroming

    Delen

    Huidige status

    aangenomen

    Tags

    Mobiliteit