Beste Kristine,
In het ontwerp van onze nieuwe Markt is een extra afslagstrook voorzien vanuit de Legrellestraat. Dit zal de verkeersstroom bevorderen. Er komen een drinkwaterpunt en nieuwe zitbanken op het plein. Graag stellen we onze zitbankenwandeling voor die je terug vindt op de website https://www.berlaar.be/zitbankenwandeling
Verkeersproblemen proberen op te lossen.
Van "Blik op Berlaar"
Ga naar het project
Uit de Kesselsesteenweg komen in het Dorp of uit de Itegembaan komen in het Dorp is zeer moeilijk. Kan heel lang duren
Een grondig plan van doorstroom is nodig. Hetzij met verkeerslichten hetzij met ronde punten.
De 30 km per uur moet veel beter gehandhaafd worden. Nu lijkt het enkel een pro forma regel.
Zitbanken her en der om het wandelen voor minder goede wandelaars te vergemakkelijken. Dit over het hele Dorp,met plannetje waar je overal kan rusten,fris water kan vinden en een openbaar toilet. Zo vergroot je mobiliteit .
Officiële updates
Laatste update: 25 december 2025
Geplaatst op 25 december 2025
Reacties(1)
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Jef Vleugels
Geplaatst door:Jef Vleugels
10 maanden geleden
maak het dorp een groot rond punt voor een vlotte doorstroming
Delen
Geplaatst door
Huidige status
aangenomen
Tags
Mobiliteit
