Minder plastic
Van "Samen naar een klimaatneutraal Berlaar (oktober 2021)"
Ga naar het project
Ik maak er een sport van om zo weinig mogelijk eenmalig plastic te kopen. Al is het moeilijk. In bepaalde winkels bieden ze groenten en fruit aan in plastic bakjes.
In de badkamer stapten we over op blokken shampoo en zeep. Veel zuiniger en tegenwoordig is er al langer hoe meer keuze!
We gebruiken al jaren drinkflessen van aluminium. (Niet stuk te krijgen) en de brooddozen vervangen we stelselmatig ook door een aluminium variant.
We drinken ook al heel lang kraantjeswater.
Reacties
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
Klimaatactie
