Ga naar de hoofdinhoud

Gezonder bewegen

Van "Samen naar een klimaatneutraal Berlaar (oktober 2021)"

Ga naar het project

De tweede wagen, die al weinig gebruikt werd, is verkocht. vanaf dat moment ondervind ik dat ik mijn verplaatsingen veel meer met de fiets doe en als het weer echt te slecht is geniet openbaar vervoer mijn voorkeur. De wagen die we nog hebben komt gemiddeld slechts 1 maal per week buiten.

Reacties

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.

Delen

Huidige status

Klimaatactie

Tags

Mobiliteit